Läget just nu!!!

Nu har jag varit på mitt första boxningspass denna höst. Kommer nog ha jävligt ont både i ben och armar i morgon. Men skoj var det att slå lite med Annmari.

Nu undrar ni säkert hur det gått med huset som vi skulle buda på. Så här är det. Vi vann budgivningen!!! Super kul och vi är såååå glada....MEN...paret som ska sälja har ingenstans att själva ta vägen eftersom de inte fick det hus de hade velat köpa. så nu vet vi inte HELT säkert hur det blir. Det låter som att det kommer ordna sej, att de bara ska lösa det praktiska med var det ska bo och så men vi vågar inte tro helt och fullt på att vi faktiskt har ett hus så vi har inte firat riktigt än!!! Men vi hoppas hoppas hoppas...Håll tummarna ni oxå!!!

Iallafall har vi satt ut våran lägenhet på blocket och ska även sätta ut den i tidningen. Redan haft en visning idag. De tyckte att den var fin och så men vi vet inte ifall de är intresserade på allvar. Hoppas allt ordnar sej till det bästa!!!

Idag var Line och jag på sånglek. Det var skoj men först tyckte inte Line att det var så kul...alla skulle säga "Mjau" och just det ljudet är något som gör Line ledsen....vet inte varför..hon är ju inte direkt rädd för katter, tvärtom...utan det är just när man säger det bara. Men såklart blev hon glad igen när vi började sjunga och sen när det var dags att leka så var hon sitt spralliga, sociala och glada jag igen!!! Ska försöka gå på det varje onsdag när man inte jobbar sent. Kul för Line att träffa lite andra barn och hon älskar ju musik!!!

Nu ska jag äta klart....pastasallad med kräftstjärtar. MUMS!!!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Håller alla tummar jag hittar!

Postat av: Linda

Håller tummarna vi oxå!! Va roligt för er, hoppas allt löser sig. Blir vi nästan grannar :-) Kram

2008-09-03 @ 21:36:06
Postat av: Magdalena

Oj, va spännande med huset?! :)

Hur ser det ut?

Hur stort är det? Är hur nyfiken som helst! :)

2008-09-03 @ 21:36:35
URL: http://muumaggan.blogg.se/
Postat av: Magdalena igen

Va fint... Köket gilla jag skarpt! :)

2008-09-03 @ 22:03:29
URL: http://muumaggan.blogg.se/
Postat av: sandra

Men oj! vad kul!!! hoppas det löser sig snart då så ni får fira ordentligt...

2008-09-03 @ 22:22:53
Postat av: Camilla

Men å så skoj med sång! Var är det någonstannas?

2008-09-04 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback