:-(

Jaha, påsken är över och verkligheten kommer i kapp. Usch!!! Känns inte alls bra! Vill fortsätta vara hemma, njuta av solen och gå omkring här ute i trädgården och fixa. Men icke..i morgon är det jobb som gäller och inte bara för mej, nä för Petter oxå. Såklart jätte bra men jag har ändå lite smått ångest över att Line ska gå heldagar på förskolan den här veckan. Fjantig, jag vet.....men jag tycker att det har varit så skönt att hon inte har varit på förskolan så mycket. Hemma bäst, mamma och pappa är bäst! Så är det bara...

Men men bara att gilla läget!!! Så spännande för Petter med nytt jobb...han är nog lite nervös, som man ska vara inför den första dagen men jag vet att det kommer gå super bra på alla sätt. :-)

Lycka till älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback