Hur kan man?

Känner mej lite ensam...Line sover och Petter jobbar kväll....! Är inte direkt van vid att vara själv så mycket. Petter har ju liksom alltid varit hemma den sista tiden. Kanon bra att han fått jobb men tomt för mej!!! Tur att det är Greys på tv ikväll...ska kura ihop mej i soffan under filten.


Idag när Line och jag var på coop och handlade blev jag väldigt illa berörd av en mamma där. Hon var där med sin son, kanske 3, 4  år. Han såg trött ut, kanske varit en hel dag på förskolan..vad vet jag men trött verkade han vara iallafall och hon verkade stressad. Han var gnällig, tjatade om något och mamman...ja hon var INTE trevlig mot sin lilla pojke. Hon sa hela tiden med sträng röst att han var så tjatig, håll truten och såna grejer. Men det värsta var dom "elaka, irriterade" blickarna hon gav honom hela tiden, det gjorde ont i hela mej! Stackars lilla pojke...tyckte så synd om honom! Jag tittade på henne och hon såg det...kanske skämdes hon, det hoppas jag verkligen! Han var ju bara en trött liten pojke herregud!!!!

Aldrig att jag skulle behandla Line så...! Aldrig att jag skulle säga hål truten till henne eller på nåt sätt få henne att känna sej kränkt!
ALDRIG!!!!!!


Nu Greys.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback