Lite tankar

Okej...vecka nr fyra är vi inne på nu! 3,5 vecka kvar till jobbstarten...! Usch...vill inte tänka på det..(ändå gör jag det, dumt va?).......det är ju bara så himla skönt att vara ledig. Även om jag är jäkligt besviken på vädret.........! Men jag njuter av att vakna av Lines röst istället för mobilens tråkiga ringsignal, jag njuter av att äta frukost med MITT barn och inte med andras. Att slippa stressa och hålla tider, att göra det jag känner för och ha en massa tid att göra saker jag annars inte hinner med. Sköna kvällar när jag kan lägga mej och sova när jag är trött, inte för att jag måste upp tidigt dagen därpå. Känslan av att vara ledig är ju bara så underbar............!!!!!!!!! Njuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback