Skärpning Mari!!!!!!!!



Va nyss ut på en promenix...har bestämt mej för att jag måste börja röra på mej mera. Varit lat alldeles för länge nu och det finns inga ursäkter. Om det är nån som har lust att ta en promenad nån dag så hör av er till mej!!! Alltid roligare att ha någon att gå med.....

Trist att det är så dåligt väder...vill ha sol och värme! I dag när Line vilade så vila jag med...finns ju massor med andra saker att göra med vädret gör mej trött. Men man ska väl vila och ta det lugnt på semestern eller hur???? "Familjen" var här idag och hälsade på...Lasse och co + mamma....en stor familj som syns och hörs på alla sätt..  ;-)

Nepp nu ska jag laga lite mat...paj med kantareller, champinjoner, bacon och purjolök. Mums...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Skönaste bilden jag sett på länge!

Postat av: Linda

Jag hänger med på promenad när som helst! Bara att höra av dig!! Snygg bild =)

2009-07-07 @ 19:43:17
Postat av: Mari

Ja, snygg bild eller hur!!! Mor och dotter på kanguruvis... :-)



Bra Linda..då räknar jag med dej!! Jag hör av mej nästa gång....

2009-07-07 @ 21:51:42
Postat av: Sussie

hahahahahah...vilken haaarlig bild, ni är för goa! kramkram

2009-07-08 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback