Trevlig kväll

Samlat vuxenpoäng. Glott på både allsång på skansen och Victorias födelsedagsfirande. Line får vara uppe längre nu när det är sommarlov och vi har gäster. Klockan halv nio frågade jag om hon ville sova "jaaaa" sa hon då och såg glad ut......och då säger Line mest "nej, nej" nu...till typ det mesta..Hon såg nästan lättnad ut, precis som äntligen får jag gå och lägga mej!!!!! Hihihi rolig!!! Hon hann iallafall svänga sina lurviga litegrann till allsång.

Tyckte Daniel såg stel ut vid Victorias sida...och jag önskar han hade kunnat behålla sin egna stil som han hade innan han blev "Clark Kent"....snyggare då...mer bekväm!!!

Nu ska jag snart gå och lägga mej...!!! NATTI NATTI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback