Bilder..

...från Theos 1årskalas som vi har varit på idag hade jag tänkt lägga ut men såklart glömde jag min kamera kvar hos Sandra så det blir inget med det. Kommer senare istället...

Skojigt med kalas...roligt att träffas och se barnen som växer och växer så man knappt hinner med. 1 åringen Theo visade oss hur duktig han är som kan gå nu....såklart ville han impa på alla tjejer som kommit för att fira honom.... :-)


Men denna snö....jag blir sååååå trött!!! Får ingen lust att gå ut, ingen lust med någonting faktiskt!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, det var såå kul att träffas igen. Och Theo blev alldeles tossig över flickorna så han slockna efter lite käk och sov i 2 1/2 timme...det tar på krafterna att impa på såna söta tjejer...:)

2009-03-08 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback