Kul kväll!!!

Lite ont i skallen idag men då är det som det brukar....

Hade jätte trevligt här med mina kollegor igår. Fick en present av dom som jag länge önskat så det var verkligen en överraskning...en elefant från partylite som man har ett ljus i. Den är så fin så nu är det bara att köpa de andra djuren i serien...synd bara att det är så dyra!

Iallafall åt vi tacos, sjöng singstar, drack och hade det riktigt skoj. Senare drog jag, Pia och Jenny till Dickens....där det var 10 pers och helt kasst. Dessutom gjorde jag mej osams med hon i garderoben. Jag betalade 100 kr och väntade på att få pengar tillbaka eftersom det kostade 20 kr. Då sa hon att jag bara hade betalat 20 kr. Eftersom jag endast hade hundralappar på mej så visste jag att så var ej fallet. Hon hade ju gett växeln till någon annan antagligen men det är ju inte mitt problem....
när vi skulle gå därifrån fortsatte hon diskussionen och då blev jag såklart riktigt arg....nog för att jag hade druckit men koll på pengar och så det hade jag......! Tycker att hon i det läget, som anställd där ska ge sej!

Vi drog till Bruks istället och där var det väl inte heller så skoj med mycket folk iallafall...mest äldre som svängde sina lurviga....och då undrar man....var ska man gå när man är partysugen och vill gå ut??? Till Green man och umgås med 18, 20 åringarna, Dickens med de "skumma folket" eller till Bruks med de äldre????????????

TRIST LÄGE!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback