Lite beroende...



Det står ju klart och tydligt..."Livar upp kropp och sinne"...men jag vet faktiskt inte om det stämmer!!! Känner mej lika trött nu som innan jag drack den..så där "fredagstrött" i både kropp och själ som man brukar känna sej....men gott är det med Red Bull...I LIKE!!! Det är nog föresten dags för lite partaj,,,känner ett litet sug.....så det är tur att jag ska hem till Petra nästa lördag!!! På tjejfest...hur skoj är inte det!?!?!

I morgon ska vi till Avesta och bada. Det kommer Line gilla!!! Ja, vi oxå....

Nu ska jag hjälpa älsklingen att raka sej.......

på huvudet för er som undrade var!!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

...åh, det var tur att du förklarede var annars hade jag legat sömnlös inatt...hahaha

2009-03-06 @ 20:20:17
Postat av: Mari

Förstod ju det så en riktig förklaring kändes nödvändigt!!! ;-) vi ses på söndag!! Kramiz

2009-03-06 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback