!!!!!!!!!!!!!!!

Då var denna måndag gjord oxå. Helt okej dag måste jag säga. Inte hänt nåt speciellt..bara en vanlig dag liksom...men kvällen blir bra...riktigt bra!!! City akuten är tillbaka!!! Vilket liv man har när såna saker kan göra en så glad.... :-)

Line är frisk och ska till förskolan i morgon. Hon har inte varit där på 3 veckor så vi får väl se hur det går när Petter ska lämna henne. Förhoppningsvis är det hejdå och sen inget mer med det.......

JUST NU:
Är "bloggtrött"!!!! Kanske ni har märkt då inläggen oftast är korta och tråkiga just nu....kanske behöver en paus?!?!?!?! Har bloggat sen dec 2005 och känner att jag just nu har noll inspiration till att skriva............
Vill nån ens läsa det jag skriver?????

Får nog fundera lite.....

Kommentarer
Postat av: Magdalena

JAA!! Jag vill att du fortsätter...

Postat av: Micaela

Ta en paus och kom tillbaka med nya krafter! :)



Kika gärna in på min blogg, har frågestund just nu! =)

Kram

2009-03-02 @ 20:12:14
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ååååhhhh....vad ska jag då läsa på min mammaledighet...ta ett kort break bara i så fall...;)

2009-03-02 @ 20:36:53
Postat av: Sussie

Känner precis som du, vet inte vad jag ska skriva & är sååå trött, därför sätter jag in mer bilder i stället hihi... Jag kollar din blogg varje dag, kul att läsa vad som händer i ert liv, och se hur Line växer upp =))



Allt går bar på jobb, ska jag vara ärlig fast vi har mycket att göra där med mellan varven, så är det nästan rena semestern att jobba.. Fast jag saknar ju pojkarna mycket!



Jag har mitt i allt detta, fått fel på min sköldkörtel och mår inte så bra, har gått med detta en lång tid. Men det är bara till att bita ihopa och kämpa! Sov så gott KRAM

2009-03-02 @ 21:28:12
Postat av: sandra

...jaha...så lyckades man igen...det är jag som är den namnlösa här ovan...:)

2009-03-02 @ 22:24:08
Postat av: Line

E´du!

2009-03-03 @ 13:06:46
Postat av: Anonym

2009-03-03 @ 13:07:56
URL: http://doj-doj.nu
Postat av: Ulla-Caisa

"Gammelfaster" tycker förstås att det är väldigt kul att följa Er och inte minst Line! Till sommaren vill jag se Er på nära håll!!!!

2009-03-03 @ 17:18:05
Postat av: Anonym

2009-03-03 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback