Från snö till regn...


Så här såg det ut i morse när Line och jag satt och åt frukost...sen kom regnet och snart är all snö borta igen. Onödigt om ni frågar mej...!!! Plask är det värsta jag vet!!!!!!

I morse väckte Line mej klockan sju. Hon kröp upp i sängen och la sej brevid mej...ibland la hon sin kind mot min och ibland smekte hon mej på kinden...så himla go!!! Sen när Line blev rastlös satte jag på en film i rummet brevid och sen kunde jag slumra lite till. Klockan åtta tog jag en dusch och Line satt fortfarande kvar och tittade på filmen. En perfekt morgon har vi haft...mysigt att sitta och äta frukost och titta på snön...

Va hem till Linda, Molle och Maja. Line och Maja hade skoj...lekte i Majas fina braiga lekrum och så åt vi glass.
Efter det träffade vi Lisette på stan och tog en lunch.

Nu sover Line och jag ska....ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra!!! Slappa i soffan tror jag....lockar mest just nu!!!


Så här trist ser det ut nu.......................





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback