Så här tycker jag...

Svininfluensan...vaccinationssprutan....Shit va mycket snack det har blivit kring just detta. Inte konstigt att folk inte vet vad det ska göra och är oroliga. Media gör ju som vanligt....STORA hemska rubriker i tidningarna om människor som dött av influensan och folk som drabbats av biverkningar efter vaccinationen. Sen får man väl fundera om man verkligen tror på den där kvinnan som efter sprutan bara kan gå baklänges....!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Jag ska iallafall ta sprutan...för mej är det självklart eftersom jag tänker på dem som är infektionskänsliga och dom som av andra orsaker inte kan ta. Borde vara en självklarhet för alla men det jag har ju insett att det inte är...

På facebook skriver folk "trams", "fegis" till andra som tagit sprutan.... illa!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback