Dagen

Haft en jätte bra och skön dag. Det är dagarna då man inte har några planer alls som är det allra bästa...och detta var en sån dag. I morse när Line låg och tittade på morgonbolibompa så låg jag brevid henne i soffan. Ibland slumrade jag in och det var så mysigt att ligga nära henne. När jag reste mej upp efter en ganska bra stund ville hon att jag skulle lägga mej igen....så det var inte bara jag som tyckte att det var mysigt.

Klippt gräs och krattat....solen sken och det var riktigt skönt. Jag har kommit på att viss trädgårdsarbete faktiskt inte är så trist...lite terapi! Kanske är "husmänniska" trots allt.... :-)

Mycket mys, dusch, mat, lek och vila. På eftermiddagen var vi ner en sväng på stan och handlade lite. Sen hem, lagade mat och så ytterligare mys med "fredagsgodis"......

Träffade min kusin och hans tjej idag. De ska ha barn snart...mindre än 1 månad kvar.....spännande!!! De syntes på henne att det var tungt nu..jag kunde bara tänka......."åh....kanske dags snart för en till"..............




Kommentarer
Postat av: sandra

.....mmmm...snart så går du där ska du se...;)

2009-09-18 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback