Nu är det gjort...


Mys stund med pappa!!!


Haft föräldramöte idag. Gick bra och föräldrarna verkade mer än nöjda....! Vi visade vår verksamhet med ett bildspel och det är verkligen ett kanon bra sätt att göra det på. Känns proffsigt, ser proffsigt ut och man behöver inte säga så mycket eftersom bilderna i sej säger mycket. Alltid efter ett föräldramöte så tänker jag "vad mycket vi gör" "va bra saker vi gör med barnen" "va duktiga vi är"....man tänker inte alltid på det men det blir så konkret när man visar upp arbetet. Vi ska känna oss stolta över det arbete vi utför helt klart!!!

Va förbi gymmet idag. Länge sen jag var där men eftersom vi hade föräldramöte ikväll så kände jag inte för att gå på body balance efteråt. Slutade tidigt och var själv på gymmet nästan hela tiden jag var där. Hur skönt som helst eftersom jag kände mej som en nybörjare igen.

I morgon har jag sovmorgon....sköööööönt och sen ska jag på Webbmöte. Alla uppdaterare inom förskolan och skolan ska träffas. Ska bli intressant!!! Som sagt..det är fullt upp denna vecka..i morgon kväll är det även föreläsning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback