Besviken!

Nåt är galet....nåt är fel....annorlunda!!!

Jag orkar inte, vill inte.....bryr mej inte alls.......

Jag dissar melodifestivalen helt i år, så är det!!!

Kollade och skulle ge det en ärlig chans trots att jag redan förra gången tyckte att det bara var dåligt. 4 låtar orkar jag med att lyssna på men sen stänger jag av. Så kassa låtar, inget drag alls...inget schlager så var är det då för mening? Kanske dags att sluta med detta trams.......ja, jag tycker faktiskt det!!!

Är det bara jag?



Kommentarer
Postat av: Bodil

Nej det är inte bara du som tycker det!!!! Jag tycker verkligen att de blir sämre o sämre som igår va det inte en enda låt jag tyckte va bra:( Kanske dax snart att lägga ner skiten

2010-02-14 @ 07:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback