Nu är glada julen slut slut slut....








...julegranen kastas ut ut ut........!!!!

Så blev det idag. Den barrande granen hade gjort sitt!!! Endast julstjärnorna och ljusstakarna är kvar men dom tröttnar jag inte lika fort på.

Petter har spytt igår kväll och i natt. Igår hade han även hög feber...han mår bättre idag och har inte spytt nå mer.....!!! Jag och Line mår iallafall bra och det hoppas jag vi kommer fortsätta göra. Magsjuka klarar jag mej utan!!!

Dags för jobb på fredag...känns faktiskt helt okej....det är ju helg sen :-) !!! Blir nog jobbigare på måndag!! Då kör det igång på allvar!!! Möte på måndag kväll och så matte semenarium på onsdag....roligare veckan kunde man väl ha börjat med... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback