Va till skinnsberg idag!

Sa hejdå till Malmögänget! Ses i sommar....det duggar inte tätt med besök men så ligger inte Malmö så värst nära heller! Line och "Tilda" (Matilda) har haft roligt tillsammans......."TILDA" har Line ropat efter henne.....!! Gulligt! Hon kommer bli saknad!

Nu sitter jag här med huvudvärk........ :-(

Ska glo lite på tv, "olycksfåglarna"...sen ska jag sova!!! Känner att jag behöver lägga mej tidigt efter många sena kvällar/ nätter!! I morgon är äntligen Petter ledig och det ska bli sååååå skönt!!! Framför allt så tycker nog han att det ska bli skönt, 2 dagar efter varann har han jobbat 08:30-23.00....?!?!!!!!!! Är det normala arbetstider????

Halva tiden på min sköna, underbara, välbehövliga ledighet har gått....det går snabbt att vänja sej vid att vara ledig och nu känns det jobbigt att bara tänka på jobb! Men till min tröst så är vårterminen klart mycket lättare att ta sej i genom och vips så är våren och sommaren här!!! Åh...nu känns det genast mycket bättre.....förutom i skallen...ska lägga mej i soffan nu!!!

kram på er och ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback