Premiär!

Line har nu cyklat för första gången med stödhjul! Hon tycker det är skoj men vill helst att jag ska putta på henne så hon slipper trampa!! Men det är bara att kämpa på.....

Idag tog vi med mamma och drog till Ikea...jag va lite shoppingsugen men väl där hitta jag inte så mycket???!?!?! Lite småplock bara! Men alltid kul att strosa runt där och glo lite...

När vi kom hem tog jag tag i mina fönster som ska göras rent innan semestern, för jag bara vägrar göra det då! Så två fönster och altandörren är gjorda...bara 10 kvar nu då!!!!! :-(

Nu ska jag iallafall slappa lite i soffan och njuta av kvällen innan det är dags för jobb igen!


Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Heja Line!!!! Att kunna cykla är underbart, du har ett "arv" att förvalta.Din pappa kan berätta!! Kram på Er.

2010-06-21 @ 11:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback