Studenternas dag!

Varit ner på stan och kollat på alla glada och "fulla" studenter!!!! Såg några bekanta ansikten i traktorerna och vagnarna som åkte förbi men inte särskilt många!!! Tycker alla ser så unga ut men det är väl jag som börjar bli gammal!!!!!

Synd bara att solen och värmen höll sej borta..minns min egen student! Det var sååå varmt, nästan föööör varmt men härligt...ja, livet lekte verkligen, på många olika sätt!!!

Ikväll ska vi grilla med våra vänner, familjen franzen/Molnar! Maja och Line kommer leka och busa kvällen lång antar jag!!!


Vill ha tillbaka värmen nu!!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Min bror tog studenten idag, det kändes som igår för en själv. men det är 11 år sedan för oss.. Helt otroligt vad tiden går.. alla ser så små ut, men jag får nog hålla med dig.. vi börjar bli gamla. Kram och trevlig helg

2010-06-12 @ 15:45:44
Postat av: Marie

Oj är han så stor nu!!!!! Ja du....vi är gamla!!!

Men det gör inte så mycket!!!!!

Trevlig helg! Kram

2010-06-12 @ 16:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback