Vår lördag!!!

Chockade kroppen rejält med ett pass på crosstrainern i morse innan frukost. Line väckte mej tidigt så jag passade på för att slippa träna i kväll när det är melodifestivalen. Va hem till Sandra, Tuva och Theo idag oxå eftersom Theo har fyllt 2 år. Linda och Maja var oxå där! Fika och lek blev det!

Nu på kvällen tittade mamma och pappa in en sväng och snart är det alltså dags för Schlagerkväll!!! Har inte hört alla bidrag så faktiskt känns det mer spännande nu när jag har mindre koll. Saknar sällskap bara men jag börjar bli van!!! :-( I morgon är Petter ledig iallafall och vi ska ta en tur till busborgen!!!


Vi skottade oss fram till lekstugan idag!!!

Lite vårstädning!             (snygga flaggor va Sofia????)

Jag skottade även så den lilla stolen fick plats...och så satt jag där i solen. Det blåste lite men ändå skönt!

VÅREN ÄR HÄR!!!!! Yippie!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja super snygga verkligen =) =) =) Härligt, det står inte på förrän barnen kan leka i lekstugan ordentligt! Vår är nämligen full med studsmatta & ute möbler. Håller med dig angående melodifestivalen =) Hoppades att Darin skulle vinna, men Anna var bra hon med. Kram på er

2010-03-14 @ 07:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback