Trött

Lite trött i skallen efter den här dagen. Den har känts otroligt låååång och efter jobbet när jag helst av allt bara ville hem och lägga mej i soffan så var det dags att ge sej av till föräldrarådsmöte. Väl där blev jag ju pigg och mötet var givande. Ett så bra forum för föräldrar att komma med synpunkter och känna sej delaktiga. En annan känner ju ibland att man sitter på två stolar eftersom man själv jobbar i förskolan men det är riktigt intressant att få vara med.

I dag har jag bara träffat Line en stund på morgonen och sen 5 minuter efter att hon kom hem från springlek och innan jag skulle iväg. Usch...såna dagar gillas INTE!!!

Nu ska jag bara kolla på "hemmafruarna" och sen ska jag nog gå och lägga mej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback