Vilken dag.....

....mina kollegor hade ordnat för mej igår!!! Kan inte minnas senast jag haft så kul!!!! Klockan 12:30 kom dom och ringde på och ute på altan sjöng de en sång de skrivit till mej/ om mej, så klockren..det va mitt liv liksom.
Sen bar det iväg i ullis buss...vart visste jag ju inte men jag hade ju mina anningar om va "snabbt och hårt" kunde vara. Vi åkte mot ludvika och när vi sen kom till Grängesberg så förstod jag var vi skulle...GOKART banan. Jag har ju nämligen varit där förut på en möhippa (Kommer du ihåg Sofia...)

Jag blev så glad när jag insåg att jag skulle få köra gokart för det är bland det roligaste jag vet...
Det blev en riktig kamp och när alla blivit varma i kläderna pumpade adrenalinet och vi racade rejält mot varandra.

JAG VANN!!!


Efteråt när vi var alldeles blöta....(vädret var ju inte det bästa direkt...) blev det bubbelbad, bastu och cider. Så mysigt och skönt!!! När vi sen gjort i ordning oss blev det mat. Jag blev riktigt uppassad, så fort jag druckit upp min cider fick jag en ny. De sjöng för mej och allt vara bara så lyxigt!!!

Vid åttatiden var vi tillbaka i Fagersta och då bar det iväg till pia där festen fortsatte. Natten avslutades på greenman.


Mina härliga kollegor som är dom BÄSTA i världen på alla sätt!!! Vilket härligt gäng.
Jag hade verkligen den bästa dagen och jag kommer leva på detta sååååååå länge!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättekul att dagen blev uppskattad!!! Tror vi hade lika roligt allihop och tack för övernattningen =)

2010-09-26 @ 21:08:03
Postat av: Ullis Wallin

Ovanstående inlägg var från mig dårå =)

2010-09-26 @ 21:09:11
Postat av: Magdalena

Hej! Snygg du är i håret! Klippt dig? Eller färgat kanske?

Postat av: Marie

Både klippt och färgat!!! tack!

2010-09-27 @ 17:46:15
Postat av: Sofia

Härlig dag du fick Marie =) Japp jag kommer ihåg, var verkligen hur kul som helst!!!! Kram på dig

2010-10-01 @ 06:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback