Sommarvärme

Idag har vi varit ute typ hela dagen.....så härligt...jag kan inte få nog av solen!!! Hoppas på lika fint väder i morgon då jag tagit en extra ledig dag. Annmari och barnen kommer över i morgon...kul kul!

Idag på kvällen kom granntjejen över och lekte med Line. De har börjat leka lite grann med varandra så det är kul. Hon är äldre än Line men det funkar ändå bra! Praktiskt när man bara behöver springa över vägen till varandra....


Idag läste jag ut denna braiga bok.


Nu vill jag läsa den här.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller oxå på & läser en Viveka Sten bok! Den är superbra, minns inte vad den heter. Längtar till kvällen när jag ska krypa ner i sängen & läsa =) Fick lov att gå & kolla.....det är ju den boken jag läser nu! Den är så spännande....Ha en bra vecka!! Kram Kram

2011-04-26 @ 07:41:34
Postat av: Marie

Ja, den är jätte bra! Verkligen en sån där "kan inte lägga ifrån mej" bok!!!! ha en bra vecka du med!!! jag har turen att få vara ledig idag oxå!!! kram

2011-04-26 @ 07:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback