Lilla tjuven!

Jag var ju så duktig idag och gjorde fyra pepparkakshjärtan med våra namn på. Hängde upp dom så fint på ena glasdörren i vardagsrummet. Tänkte lite "kan de hänga kvar här utan att ramla ner?"....men tänkte "jo, det är nog lugnt"...

När jag sen kom ner efter att ha duschat och nattat Line går jag förbi och ser att ett hjärta är borta. Borta....!!! Inte ett spår, inte en endaste liten smula....bara det röda bandet ligger en bit bort. I soffan Ligger Nemo!!! Hjärtan har alltså ramlat ner, eller han har hoppat och fått ner ett, gissar ändå på att den ramlat ner eftersom annars borde Nemo ha fått ner de andra oxå eller haft sönder dom. De roliga är att jag kan absolut inte se vart han ätit upp hjärtat för inte en endaste liten smula hittade jag, inte på golvet där hjärtat måste ha gått sönder i tusen bitar eller nån annanstans där han kan ha legat och ätit upp den,,,,,han måste verkligen ha älskat den......inte tog han den som det stod hans namn på heller....utan Lines såklart!!!! Så det vara bara för mej att göra en ny och nu är de på ett säkert ställe. Kan inte ramla ner och Nemo når dom inte...

Nu undrar jag bara hur han kommer må i sin mage......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback