Line och Erik

De hade riktigt skoj idag och det gick hur bra som helst för Erik att vara själv här hos oss. Jag har även pratat med Theodors mamma (Lines kompis på förskolan) ifall de skulle kunna träffas och leka någon dag så vi skulle höras nu i veckan. Hoppas vi kan få till något snart...

Såg slutet på "eight below" för en stund sen, Line titta oxå och blev lika oroad som jag över dom där stackars hundarna som var ensamma i snöstormen. Vissa filmer är ju bara så sorgliga och när det handlar om hundar.....ja, jag kan knappt titta!!! Men den slutade ju bra och vi kunde andas ut!

Nu väntar vi hem Petter...maten är fixad och bordet är dukat..då känner man sej välkommen efter ett 12 timmars pass på jobbet hoppas jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback