Första inläget detta år! Välkommen 2011!!!

Trött idag trots lugnt nyårsfirande igår. Tog en långpromenad med broder i morse men annars har jag inte gjort någonting vettigt. Klart man blir seg då! Vi kom hem för en stund sen, jag och Line och nu längtar jag efter Petter som jag inte sett sen i torsdags....

Line blev så ledsen när vi skulle åka hem idag...hon och Matilda har ju haft så kul tillsammans så det var inte helt enkelt att skiljas åt men jag muta med lördagsgodis och då torkades tårarana direkt.


Nytt år och jag har väl inga direkta nyårslöften men som vanligt är mitt mål att träna ofta och äta nyttigare. På måndag kör jag igång på riktigt...känns som man gått upp flera kilo under julen och dom måste bara bort!!!!!!!!
Ja, fler än så måste bort....

God fortsättning alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback