Myspysdag!

Idag har det regnat och varit typiskt "mysa inne väder"...så vi har passat på att greja hemma, kollat på film och bara varit. Annars har vi ju varje dag varit iväg till olika badplatser och varit ute mest hela tiden. Jag tog ett träningspass på crosstrainern idag för att ge sej ut och springa i regnet lockade inte alls....det var jobbigt men det märks att jag har fått bättre kondis sen jag börja springa. Alltid nåt!!!

I morgon ska jag till skinnsberg på "skinnsbergssdagarna"....! När det väl händer nåt så måste man ju supportra lite...och så får jag träffa Susanne och förhoppningsvis andra roliga som jag inte träffat på ett tag!!! Hoppas på en kul kväll! Och så får jag känna mej som en tonåring igen och sova hos mamma och pappa! ;-)

Igår var vi i Falun...så kul att träfffas och söta Charlie, Sofias 2 åring hade sagt så här:

Charlie: Mamma, vad heter den där tjejen?
Charlies mamma: Hon heter Line
C: Jag är kär i Line...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja han blev riktigt förtjust i Line....men det är ju inte så konstigt eller hur?!! Hoppas det är bra med er! Vi var på bröllop igår & det var verkligen super trevligt & roligt! Vi är slitna idag....det var helt underbart att vakna upp i morse utan barn =) men nu är ordningen återställd....mamma & pappa kom upp med dom nu på em!! Man saknar dom små liven även om det kan va skönt att va utan dom en stund ibland. Ha det så bra fina du <3 KRAM

2011-07-17 @ 17:42:28
Postat av: Marie

Tänk att dom kan fastna för någon trots att de är så små!! :-)

Ja, det är skönt att få lite egotid ibland men man saknar dom direkt när de är borta ifrån en. Men det är nyttigt att vara själv ibland!!! Ha det så bra du med!!! Kram kram

2011-07-17 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback