Är så jäkla nöjd....


över att jag valde denna telefon!!!!!! Älskar den......................





ENDAST 2 arbetsdagar kvar då jag bestämde idag att jag ska ta ledigt torsdag oxå.... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Om det är fint väder då ska vi till furuviks djurpark....man får ta med hund dit så då blev det så. Kul att se något annat oxå, Eskilstuna zoo har man nästan tröttnat lite på.

Idag efter jobbet tog jag och Line en fika på stan med Annmari och nu på kvällen tog hela familjen en promenad. Kul nu när Nemo kan gå lite längre promenader och jag ser verkligen framemot att få sällskap på mina långpromenader när han kan gå ännu längre.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad heter modellen? Funderar på att köpa en iPhone men har väääldigt svårt att bestämma mig för vad, finns ju hur många som helst att välja på!



Skönt att du har semester snart! Jag jobber nästa vecka också, men nästa fredag senast kl 18 har jag också SEMESTER! :)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback