Valborg

37461-87

Premiär i mina fina löpardojor..... 2 varv runt Eskiln. Det blev ungefär 5 km. Gick ibland oxå för det var jävligt drygt. Har ju inte sprungit på länge och det är ju inte riktigt samma sak att springa på löpband. Men det gick bra! Så i morgon är det dags igen...

Va till Norberg idag, gick på marknaden och träffade Sofia och hennes söta lilla tjej Nellie. Alltid lika kul att träffa min vän Sofia från gymnasiet. En av de få som jag fortfarande har  bra kontakt med. Hennes dotter Nellie hade blivit jätte stor sen jag sist såg henne! Det var skoj!

Nu ska jag & Petter grilla. Första gången i år.. och många gånger till lär det bli i sommar!
HÄRLIGT!!!

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej!! Fick lov att kika in lite, måste ju kolla in dina nya dojjor. Va kul det var att träffa dig ida... =) Hoppas det var mysigt att grilla, då är det vår när man gör det....
Det smäller för fullt utanför fönstret så min lilla vovve är lite rädd...=( stackarn...
Vi hörs snart igen. Nellie hade roligt med grejen/snrran som hon fick av dig... Ha det bra vännen... KRAM

2006-04-30 @ 22:16:14
Postat av: Batlady

Va bra att Nellie gillade snurran! Hon är så söt tycker jag! ha det så bra så syns vi snart igen hoppas jag! kram

2006-05-01 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback