Överraskning

37461-119

Fick fina smycken idag på posten av min bror och hans familj i födelsedagspresent. Det var verkligen en trevlig överraskning på morgonen! Tack så himla mycket!!!!

Igår var vi några stycken som käkade och drack på hamnkrogen. Riktigt trevligt och mysigt! Så trevligt att vi satt kvar två timmar efter stängning. Det var bara att beställa in lite innan de stängde så man inte blev utan....vore ju hemskt!!!! Hade inte tänkt att jag skulle dricka så mycket men det brukar ju aldrig vara nåt problem att ändra på så även inte denna gång.

Jag är så glad över att jag har mina vänner...puss på er alla!

Idag fyller min pappa år så idag ska vi dit och fira lite. Grattis grattis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback