V. 17

Veckorna går fort nu. Knappt jag kan tro att jag redan är i V .17. Nu är det endast 9 dagar kvar till den dagen vi längtar mest till.... dagen då vi ska få se vår lilla "filur", ultraljudet! Jag kan knappt vänta...

Detta händer under denna vecka:

Bebisen är nu ca 18 cm lång och väger 90- 120 g. Huden är genomskinlig och underhudsfettet börjar bildas. Bebisen rör på bröstkorgen och övar andning. Fötterna är ca 2 cm långa..Annars lunkar det på. Livmodern växer rejält och kommer högre och högre upp mot dina revben.

Underbart det är att vara ledig!!! Jag njuter!!!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Jäsiken vilket mirakel som lever och frodas i din mage! Så otroligt spännande! Det ska bli intressant att träffa den lille/lilla rackaren...och se om denne är lika mysig som mor sin. Men det tror jag nog. Kram!

Postat av: Batlady

Du är gullig du....! Ja, det ska bli spännande när man äntligen får se filuren!!! kram

2006-12-27 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback