Min dag:

Torsdag...
Klockan ringde 05.40...Min första tanke är nej...inte redan....Pust och stön! Hör min älskling andas tungt bredvid mej, känns förjävligt att behöva gå upp när han kan ligga kvar och ha det bra. En dusch sen började jag känna mej som en vanlig människa som inte bara tänker på den sköna, varma sängen. Åkte bil till jobbet, Lite sen och lite stressad. Vanlig dag på jobbet:  tog emot första barnet kl. 06.30, drack mitt morgonte, fler barn kom, frukost, några skulle på gympa, fler barn kom, lek inne, samling med frukt och sång, påklädning, utelek i parken, avklädning, lunch, sagoläsning, lek inne + mycket annat som mitt jobb innebär som jag inte orkar skriva om. Slutade tidigt, åkte direkt till tandläkarn: 465 kr fattigare nu, åkte hem, puss och hej till Petter, tog på mej träningskläderna, petter och jag åkte till gymet, tränade i 1,5 timme, hem igen, dagens andra dusch, sminkade mej och gjorde mej i ordning, petter och jag åkte till avesta, kollade en snabbis på stan, käkade pizza, åkte hem, kollade på big brother, kollade på inspelat 0C avsnitt och nu sitter jag vid datorn. En vanlig dag i mitt liv....Orkade ni läsa?!?!













Kommentarer
Postat av: Sofia & Nellie

Ja jag orkade ialla fall läsa.... =)

2006-02-06 @ 12:44:21
Postat av: Mari

Det är så roligt att du tittar in på min sida!!!Allt bra med Nellie???

2006-02-06 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback