Det är vad du gör det till......

Fredag...Varit en ganska okej dag. Sovmorgon...o allt flöt på bra på jobbet.
Under julveckorna så har alla barn varit sammanslagna på en avdelning... Det är ju mest praktiskt så när många av personalen vill vara lediga och så. Det har fungerat bra men åh va jag längtar tills allt blir som vanligt..Mina kollegor, "mina" barn, min lokal....fjantigt kanske men alla förändringar är inte bra. Så konstigt nog ser jag fram emot nästa vecka...(kanske inte lika mycket på söndag)

Har varit och klippt mej idag hos en kompis. Gillar inte förändring där heller så det vart lite toppning bara.. usch va tråkig jag låter HA HA!
Vi satt iallafall och pratade lite om vad andra männsikor har för syn på det liv man lever. Alla har ju olika drömmar och mål här i livet. Några vill resa och se världen, flytta runt och träffa spännande människor.
Andra kanske inte alls tycker det känns viktigt utan strävar efter att ha ett fast jobb, en shysst lägenhet, kanske skaffa pojkvän och barn. Dra på en charterresa nån gång under året. Man kanske ser lyckan i något annat. Alla är vi ju olika men alla har nog haft känslan av att någon ser ner på en för att det liv man lever kanske inte passar just den personen. Jag har iallafall känt så och förut mådde jag dåligt av det och började genast fundera på om jag kanske ändå inte skulle göra nåt annat... men för vem?? inte skulle jag göra det för mej själv iallafall. Så jag har slutat med det för jag är nöjd med mitt liv och skulle jag inte vara det så skulle jag göra nåt åt det! Så gö det ni känner för!!!!
Idag är jag iallafall ärlig!

Tack mysticqueen för pratstunden idag på MSN... Miss you!

I morgon... skinnsbergs årliga innebandy cup. Jag kommer vara där, ivrigt hejande på mina vänner som spelar... nu tar ni dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback