Andra veckan på semestern!

Denna vecka har det varit mycket sol och bad vid Eskiln. Jag är så glad över att det varit en sån fin sommar. Jag mår helt klart bäst när solen skiner. Jag längtar absolut inte till den mörka hösten och den långa vintern. Men det dröjer väl länge dit hoppas jag. Vi har ju vår underbara turkiet resa att se fram emot oxå. Prick en månad idag!

Just nu har vi besök från Petters syster, hennes kille och deras barn. Vi har varit och badat lite men det blev åska ganska så direkt så det var bara att packa ihop och åka hem. Lite mysigt med åska är det allt....

I går hade vi en liten onsdagsfest. Vi käkade tacos och sen gick vi på green man. Mer folk än vad vi hade trott. Det var precis som det var en fredag så vi klagade inte. Danne från Big brother var där och många tjejer blev som galna när de fick syn på honom. Jag tycker att han var en utav det bättre i huset och jag röstade på honom som vinnare + att han ser bra ut..men jag blir inte till mej för det..även om det var skoj att se han. Han är ju som vilken kille som helst...
Jag skulle nog bli lite mer imponerad om det var en idrottsman/kvinna som gjort en bra prestation, en artist som gör bra musik eller en skådis. En dokusåpa"kändis" är ju bara en vanlig person som inte förändrat världen speciellt mycket. Visst är det kul att se dom och så men jag klänger inte på dom så som många andra tjejer och även killar gjorde på Danne igår. Vissa var pinsamma..Han stannade iallafall bilen vid oss när vi gick hem och frågade om vi ville följa med så min kompis åkte med på en tur. Jag som har min älskade pojkvän tyckte inte att det var en sån bra ide att följa med. Hoppas iallafall att Danne tyckte om Fagerstas nattliv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback