Sevärd film!

37461-74

Såg filmen Crash nyss. Den var riktigt bra. Se den!!!

Sov länge idag. Det var skönt! Jag kan nog sova hur länge som helst just nu. Tror det är vädret som gör mej så trött och uttråkad. Hade ingen lust alls att gå upp idag. Men när jag väl var uppe kändes det bättre. Jag och Petter tog en liten tur till Ludvika och käkade lunch på Mc donalds. Där var det hur mycket folk som helst + att en ung kille hade fått nåt anfall, svimmat eller nåt, ingen aning..men han låg på golvet där inne så ambulansen kom. Miljön kändes inte så trevlig direkt så vi åt maten i bilen istället. Hoppas att det inte var nåt allvarligt med han!

Kollade på melodifestivalen i går. Carolas låt var klart bäst, om man ska kolla schlagermässigt, så det känns ganska så givet vem som vinner allt... Jag gillade även Björn Kjellmans låt..den var lite annorlunda och Björn, han är ju lite mysig!

Har ätit en massa onyttigt skit i helgen så nu i veckan är det bantning och gymet som gäller!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback