torsdag 16 nov: regnat igen

Trist väder just nu...

Ganska lång dag idag...slutade sent och hann bara hem en snabbis innan det var dags för personalmöte på jobbet. Det är tur att man bor så nära iallafall.. tjänar in några minuter där.

Haft samtal med föräldrar idag och fick höra lite trevliga saker som vilket bra jobb vi gör och att det är en sån bra förskola. Alltid kul att höra speciellt när man får lite ris ibland oxå, det är ju tyvärr oundvikligt och det mesta beror ju på missförstånd. Men det är genom positiv feedback som man växer och känner hur viktig ens jobb är. Det flyter på bra på jobbet nu och jag lider inte ens av att det är vikarier och att min kollega bara jobbar halvtid. Allt fungerar såååå bra och det känns toppen verkligen!!!! Va snabbt allt kan förändras.

I morgon är det fredag igen! Ska bli skönt! Jag och Petter har ingenting speciellt inplanerat, försöker spara pengar så vi kan inte göra så stora utsvävningar. Vi får väl se vad vi hittar på! Just nu vill jag bara en sak: VILA! SLIPPA JOBBA I TVÅ DAGAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback