Magknip

Tycker så synd om Line. Hon har fått jätte ont i magen, kolik av nåt slag antar jag. Vi ger ju henne minifom och det har ju hjälpt faktiskt men nu har hon några kvällar i rad varit helt otröstlig. Det börjar nästan samma tid varje kväll så jag vet inte vad det beror på. Man känner sej så hjälplös!!! Efter ett par timmar av skrik så somnar hon och hon sover tack och lov jätte bra på natten, precis som om det släpper då eller så blir hon så utmattad att hon ej känner det onda. Inatt sov hon till klockan halv fyra innan det blev mat igen. Pratade med min kusin igår och Adam hade ont i magen nästan hela tiden tills han blev tre månader. Usch..hemskt att de små ska behöva ha så ont!!
Hoppas det går över snart!!!

Idag ska jag och Line hem till Minna, Rickard och Emilia och hälsa på. Ska bli riktigt skoj för nu var det ett tag sen vi sågs. Minna ska även klippa mej och det ska bara bli sååååå skönt!! Är så jäkla trött på mitt hår just nu! Minna och hennes kompis har börjat att tillverka egna saker som de hoppas ska kunna sälja. Bl.a bröllpskort och så..vet faktiskt inte riktigt vad det har gjort så det ska bli spännande att se. Minna är ju så otroligt duktig på att pyssla så det är ju bra att hennes talang inte kommer till spillo.

Igår morse var jag och tessan ute och gick. Jätte skönt med en morgonpromenad...gick förbi jobbet sen och pratade lite skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback