Rena drömbebisen...

37461-290

I natt sov Line så bra. Hon somnade vid 22:00 tiden, vaknade kl 03:00 och efter mat och ny blöja sov hon ända till ca kl 06:00. Något mer kan man inte begära...Jag får verkligen sova och det är såååå skönt!!! Hoppas det håller i sej!!! Jag har iallafall än så länge ej behövt vanka runt med en skrikande tjej eller haft en sömnlös natt.

Va ut på en promenad nyss. Passade på att besöka Sandra, Billy och Tuva i deras nya hus. Det var ett stort och fint hus även om de just nu levde i flyttkaos. Jag är ingen husmänniska, just nu vill jag inte bo i hus men idag när jag gick omkring i deras hus så blev jag faktiskt lite avundsjuk. Jätte stor och fin trädgård.

Ikväll ska vi grilla och grabbarna ska även festa till lite. Hade varit gott med en cider men jag får snällt dricka något annat......
 


37461-289

Gjorde en god blåbärspaj igår.... mums!!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej!
Det är allt bra. Det regnar ju inte... ;)
Snart är semester slut... *suck*
Hoppas att det är bra hos Er oxå. Line ser ju ut att må bra på korten iallafall!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback