5 dagar kvar...

37461-386

En söt, påklädd tjej!!

Är rätt trött nu efter nattens sömnstrul. Line var oxå trött och somnade redan klockan halv sex... i vår säng. Kanske går bättre..... Jag tänker på alla föräldrar som nästan aldrig får sova på nätterna för barnen är vakna och på dom som har kolikbarn. Känns nästan fjantigt att klaga efter två nätter när Line sovit bra ända sen hon kom. Men man vänjer ju sej vid det man har...

Petter jobbar eftermiddag idag så jag är hemma själv i kväll. Lisette var förbi idag..vi åt blåbärspaj och snackade. Tidigare idag var jag och Line på babycafe, sista gången detta år. Gick ändå för Line vaknade och man blir bara tröttare av att sitta hemma.

I morgon ska jag till jobbet och äta jullunch med barnen och mina kollegor. Mumsigt.....roligt att träffa barnen då och då så de inte glömmer mej!!!!

Nu är det inte många dagar kvar till julafton....och inte till juldagen heller då det är dags för lite partaj igen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback