Slut på lyxlivet???

Jaha då har man fått känna på hur det är att ha ett barn som EJ  sover nå bra på nätterna..... 2 nätter i rad har Line sovit oroligt, typ vaknat en gång i timmen...ibland somnar hon om snabbt, ibland tar det längre tid. I natt har jag kanske sovit fyra timmar zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!! Halv sex gav jag upp och vi gick upp istället....

Det här fick jag för att jag skrytit om hur BRA Line sover....ha ha ha
Men jag vet ju att alla barn sover bra ibland och sämre ibland....bara att vänja sej....

Skulle gå på babycafe idag men får se hur det blir med det nu eftersom Line kanske somnar snart igen....då vill jag inte stressa iväg på nåt. Ska iallafall ut och käka med Annmari idag och träffa Lisette senare.

Va på boxningen igår.....jätte kul som vanligt....så himla glad över att jag hittat någonting som kan vara båda jobbigt och skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback