Fredag:soffpotatis

Home alone tonight...Ska ligga i soffan hela kvällen och vräka i mej godis....mest choklad...Mums! Petter är nämligen hos en kollega på 40 års fest.

Har börjat förbereda nu inför min föräldrarledighet. Ringde till försäkringskassan idag så de ska skicka över lite papper att skriva på och sen ska vi dit på ett möte så vi får lite klarhet i hur det fungerar med föräldrarpenning bl.a. Har även skrivit semesteransökan och föräldrarledighetspapper på jobbet. Blir nog så att jag tackar för mej den 25 maj för lite semester så jag hinner vila lite grann iallafall innan Filuren kommer. Känns skönt att ta ett break från jobbet ett tag samtidigt som jag säkert komma längta tillbaka.

I morgon ska vi hem till Linda och Molle på tacos och MELODIFESTIVALEN. Det ska bli skoj och mina röster går till The Ark. Jag tror de kommer vinna!

Igår träffade jag Tessan. Det var så skoj att sitta och prata om allt möjligt och äntligen fick jag stilla min nyfikenhet om hennes romans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback