Morgonpigg...

Gick upp klockan sju idag. Trist att inte kunna sova längre nu när det är helg...mina sovrutiner har verkligen förändrats. Vad gör man när man går upp så här tidigt? Äter frukost, kollar aftonbladet, familjeliv, bloggar och zappar bland alla barnprogram på tv. Sen då?????

Igår var jag och Petter på bio. Vi såg Beck filmen "Den svaga länken"....som alltid med Beck filmerna så var den jätte bra och Gunvald lyste som vanligt med sin charm och attityd...! Love him....

Helgen blir lugn. I kväll är det både Eurovision och hockey. Blir nog en mix av det båda. Så många dåliga bidrag på Eurovision att man inte orkar lyssna på allt.

Filuren rör på sej jätte mycket i magen, trots att det börjar bli trångt där inne. Oftast ligger han/ hon på höger sida av magen.

Nu ska jag gå och lägga mej brevid min älskade Petter som fortfarande ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback