Trötter

I natt sov Line väldigt bra men efter att jag bytt blöja på henne vid fyra tiden hade hon ingen lust att sova nåt mer. Försökte få henne att sova men kl. 04.40 gav jag upp och vi lämnade den sköna sängen. Till kl. 05.30 var hon vaken. Sen somnade hon och vaknade igen kl. 06:15. Vi gick upp igen och hon var vaken och pigg till kl. 07:45 ca då hon somnade i mitt knä igen. Line sov till kl. 08.30..vaknade med ett leende. Vi gick upp, bytte blöja, tvättade henne lite och satte på henne kläder..tänkte att nu är hon väl vaken ett tag...icke...efter lite hopp i gungan blev hon trött ganska snabbt igen och somnade kl: 10:00 och sov till 11:00..Nu är klockan: 12:40 och hon sover igen..................jojosömn!!!!

Regn och rusk idag...usch....

I morgon ska jag hem till en tjej som heter Petra istället för att gå på babycafè. Hon har bjudit hem några mammor och barn hem till sej istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback