Livet känns lättare

Känner mej så mycket bättre idag. Sååå skönt. Inge feber...mitt tunga huvud känns lättare och jag är inte helt orklös. Ska vara hemma i morgon oxå men på torsdag ska jag nog tillbaks till jobbet igen. Och Line till förskolan. Det har varit mysigt att vara hemma med henne...trots att jag mått som jag mått. Vi har legat på golvet och lekt, suttit i soffan och tittat på bolibompa, myst i sängen..sånt som jag orkat med...toppen toppen!

Line skrattar ett sånt underbart skratt....så där högt och från magen...gör alla småbarn så? skrattar högt? Nej...jag tror faktiskt inte det..klart att alla skrattar men Line ASFLABBAR verkligen...så roligt....

Snart ska jag ta mej en dusch...och sen är det soffan som kallar...

Kommentarer
Postat av: Camilla

hihihi söta line. Jag och Clara brukar titta in på din blogg och se fina bilderna på henne och Clara blir så glad, så hon måste ju känna igen henne, eller hur?=) Hör av dig när du har tid att ses..jag ahr ju jullov nu så. Skulle vara så skoj. Var så länge sen! kram

2008-12-16 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback