Träningsfreak

Hade en bra Valentines day igår. Åt tacos och hade det mysigt...Petter överraskade mej med choklad,  Petter fick ett kort av mej och Line och Line fick ett kort av mormor och morfar och en present från oss.


Om en timme eller så ska jag och Annmari ta en långpromenad. Ska springa lite oxå, så mycket som vi orkar...dags att börja träna inför vårruset i maj....oj oj oj hur ska det gå???!?!?!


Jag ligger inte på latsidan iallafall, har verkligen kommit igång nu och det känns så bra...så här ser mina veckor ut just nu Måndag: promenad, Tisdag: Body combat, Onsdag: Promenad, Torsdag: Promenad, Fredag: Promenad ev vila, Lördag: Vila, Söndag: Body combat.


Jag är imponerad själv!!!


Nu ska jag ge Line lite mellanmål!! Banan och smörgås!! Mumsigt.....


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va kul att du oxå ska på Vårruset?! Var och när?

Jag och mamma ska till Vänersborg på Vårruset den 8:de maj...

Postat av: sandra

säger det igen bara...grymt imponerad...=)
du får hjälpa mig att komma igång sen efter att bebben kommit hihihi

2008-02-15 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback