Lugn kväll

Ikväll när vi borstade Lines tänder inför läggning så hade vi 3 tänder att borsta. Idag såg vi nämligen att en till tand är på väg!!! Stora saker händer på dalavägen..........

Fick ett överraskningsbesök av mamma och pappa i kväll. Trevligt med besök nu när Petter jobbar natt hela helgen. Nu har Line somnat för natten så jag ska snart käka en god sallad och glo på Let`s dance....lättsam underhållning en fredagkväll. Lite chips har jag tänkt att jag ska unna mej oxå!!
Annars idag har jag träffat Minna och Emilia. Emilia hade blivit så stor och pratade jätte mycket! Sen shoppade jag och Petter mat och firade min löneförhöjning med lunch ute.

I morgon ska vi hem till Skinnsberg så Petter får sova lite i lugn och ro. Line har ju börjat prata en massa och är inte alltid så tyst av sej!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback