Mina två älsklingar

37461-457
Härligt det var att bada idag! Vi var där tidigt så i början hade vi en bassäng och en pool för oss själva. Line tyckte det var jätte skoj att plaska i vattnet!!! Hon älskar verkligen att bada så det är helfestligt att se henne. Jag tog ett par vändor i bassängen och det märktes snabbt att det var ett tag sen jag simmade. Fy va jobbigt det var...det var med avund i blicken som jag såg alla 70 åringar simma vända efter vända utan att det ens såg jobbigt ut.

Blev en ensam kväll hemma. Erik är inte riktigt frisk så jag och Line kunde inte åka till Annmari som vi hade tänkt och Petter är på grabbkväll! Line sover...såklart....alltid denna tid! Men jag ska glo på Let´s dance och så tänkte jag passa på att greja med min sida på familjeliv så jag har nog att göra.

I morgon blir det nog utgång. Susanne var lite sugen och plötsligt så blev jag det oxå....en spontankväll på krogen brukar faktiskt bli bäst. Vi får väl se...



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Bada är ju alltid kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback