En söndag!

Line och jag har precis duschat. Line har inget emot att duscha utan det går lika bra som att sitta i badbaljan och plaska. Vi väntar nu på att Annmari, Erik och Adam ska komma! Det blir lek inne för man är inte direkt sugen på att gå ut när det är så tråkigt väder. Fick ett mail av Sofia att det kommit snö i Falun. I maj....så onödigt!!! Då skulle jag nog börja gråta tror jag.....

Line har nu sovit 3 nätter i rad utan att vakna och vilja ha mat. Det är jätte skönt att slippa gå upp på nätterna och värma välling. Men jag fick såklart gå upp efter klockan 05:00 i morse oxå!!! Line hade då sovit i 11 timmar..tyckte väl att det räckte..... !

Line kollar på teletubbies. Hon älskar verkligen sina vänner i teletubbielandet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback