Har för mycket tid!!!


Vad heter du?
Mari
Vad är det för för på byxorna du har på dig?
Svarta capribyxor
Vad lyssnar du på just nu?
Lyssnar lite på teven som står på. "Frusna män söker"... ha ha vilka program det finns!!! Rätt söta norrländska killar med där ;-)
Vad gjorde du igår kväll?
Inget speciellt. Jag och Line var hemma själva då Petter jobbade. Lekte med Line, nattade Line och sen käkade jag och slappade skönt i soffan
Vad var det sista du åt?
Kycklingrulle.Mumsigt...
Hur är vädret hos dig just nu?
Ganska okej väder. Kväller
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Min mamma
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögonen, hållningen
Hur mår du idag?
Jätte bra!! Haft en bra dag...
Hårfärg?
Mellanbrunt med ljusare slingor
Ögonfärg?
Bruna
Soluppgång eller solnedgång?
De är otroligt fina båda två
Syskon?
En bror, Lasse
Favoritdag i veckan?
Helt klart fredag
Sommar eller vinter?
sommar
Kramar eller kyssar?
Kyssar
Förhållande eller "one-night-stand"?
Förhållande..självklart
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad..älskar choklad 
Hur bor du och med vem/vilka?
I en lägenhet, (en fyra) tillsammans med Line och Petter
Vad läser du för böcker just nu?
Läser ingen bok just nu....går i vågor det där men känner just nu inget sug i att läsa.
Hur ser din musmatta ut?
Svart med blåa streck..tråkig
Favoritsällskapspel?
Är inte förtjust i sällskapsspel...jag är tråkig!!!
Favorit data/tv-spel?
Har inte spelat så många. The Sims var skit skoj för ett tag sen, men jag tröttnade
Kan du nudda näsan med tungan?
Nej!!! Ska jag vara ledsen över det???
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nix.......shit....jag kan ingenting!!!
Är du romantisk
Ibland...tyvärr alldeles för sällan.
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja absolut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback