Stylad

Nyfrissad är jag nu...hur nöjd som helst! Tillbringade min morgon med att bli klippt, färgad och slingad...tillfixad helt enkelt. Jag behövde det..kände mej så tråkig! Så härligt att sitta där i stolen, bli ompysslad och läsa skvallertidningar. Frisören berättade att hon precis är i början av sin graviditet så mycket barnsnack blev det oxå. Hoppas jag kunde ge lite bra tips...

Efter jobbet lagade vi till lite gott käk och efter det blev det mys och lek med Line. Vi tittade på Pingu och Line skrattade flera gånger för det var så skoj...hon har redan humor vår lilla tjej!

Nu sover Line. Petter spelar "Metal gear" (för er som är insatta????) och jag bloggar....kan fredagskvällen blir bättre än så här...? nej...tror inte det...

3 veckor kvar tills vi får nycklarna till vårt hus................................LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vad härligt...jag längtar också!!

den 28:e står jag där på tomten och stampar...;-)

2008-11-07 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback